Det blåser och snöar...

Kolla min nya bloggdesign ! Snygg om jag får säga det själv ! Tack för hjälpen !!!!!!

Idag ser man knappt handen framför sig - jag har trasiga naglar, och smutsigt hår. Hur kan det vara så här jävligt på en måndag ? Kanske för att det är måndag.. ??

I övrigt kan man väl i stora säga att det är bra som vanligt. Mycket spännande saker som händer, inte direkt för mig, men runt omkring mig. Jag är spänd på att SE vissa saker, höra om andra.

Köksön blev klar i torsdags också, snacka om bästa idén på länge...

Nä, nu måste jag börja gräva i högen som kallas jobb, nån struktur måste infinna sig omgående.



Men jag har ju rätt skojiga strumpor, om jag får säga det själv.. :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnyggt!

2008-11-24 @ 12:30:53
URL: http://mizzyl.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

WOW skitsnyggt!!!

2008-11-24 @ 15:11:48
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men snygg blogg!!:)

2008-11-24 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0