Totally Tuesday

Jadå, så var den första dagen på veckan avklarad. Efter neger... förlåt, chokladbollskladdande, diskande, vika tvätt, hänga tvätt, lägga monster, så tänkte jag. Gud så skönt, ikväll ska jag ligga tidigt. Kunde jag somna...... nääääää ?? Jag började tänka på en massa skit på jobbet - jag ska verkligen inte dra på mig ansvar, jag mår nog egentligen bäst utan. Men, jag kan ändå inte låta bli, det faller på mig naturligt. Snacka om att man har en dålig idiotmagnet i pannan......

Tjo och tjim !!!!!! :-) Min kompis Lena, har dessutom börjat blogga !! KUL !! läs här:


Förutom det så fyllde  världens, och nu menar jag VÄRLDENS bästa Fia år igår !!

KRAM !!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0