Löööv...

Igår när jag kom hem från handlingen på Konsum var det grått, trist och dyrt blev det. Jag har ont i magen och i höfterna.

I köket stod det äldsta av dem manliga karaktärerna i mitt hem och sjöng för full hals " WELCOOOME TO PELLES PAAASTAAA -HOUUUUSE"... vid bordet satt FEM ungar från kvarteret, i åldrarna 5-15 år och kollade intensivt med stora tefatsögon på den galna pappan som sjöng. Jag har ingen aning om vad alla barn egentligen gjorde hos oss, eller hur dem kom dit, men vad spelar det för roll ? Alla väntade på makaroner och korv... När maten var serverad, bjöd han upp mig till dans till alla barns stora glädje medan han sjöng. Alla barn skrek av pinsamhet, glädje och ren chock över hur mamman och pappan betedde sig i huset. Slutade med en stor blöt puss. Alla barn skriker... jag blir glad. Det är bara för knäppt för att vara sant.

Jag bara älskar den mannen.

.

Kommentarer
Postat av: K

Haha vad roligt! Och gulligt!

2009-04-16 @ 21:31:53
Postat av: Malin G

Haha...glad för din skull

2009-04-17 @ 12:50:15
Postat av: Lena

Härligt!! Det är rätt åt dig!

Du förtjänar massor med sånt!



Kramis!

2009-04-17 @ 14:54:19
URL: http://mizzyl.blogg.se/
Postat av: Sus i dus

Hahaha... Gud vad härligt det låter, nästan som hemma hos oss! Hehehe... Fast här sjungs det "Peters pasta house"... Hihihi... I dag hjälptes vi båda att laga maten och på menyn blir det grillad fläskfilé och potatisgratäng! Ungarna skulle dessutom ha grillade majskolvar så så fick det bli så klart!!!



Kram Sus

2009-04-17 @ 16:31:09
Postat av: Fia

Ja, men man får ju vad man förtjänar eller hur?!

Ni är som gjorda för varann.

Puss på er snyggisar// FIA

2009-04-20 @ 15:51:04
Postat av: Malin

Ni är bäst ni :)

2009-04-20 @ 20:38:56
URL: http://malindahlberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0