Så var vi åter....

Hemma igen i Kramforsbygder efter några dagar hemma i fjälls - vi måste passa en ortoped-tid idag med Zeb så det var bara att dra hemöver igen, den låååånga resan. Zeb ska aldrig mer åka till "skitfjällen", för det var ALLDELES för långt. Med brutet ben kanske det inte är så roligt som utan heller.....Nåja.

Dagarna har varit bra, god mat och sköna stunder ute i fjäll-luften. Skönt. JAG BARA ÄLSKAR DET. Dagarna blev alldeles för få, men vad gör man ? Vardagen och plikten kallar.

Jag har knappt samlat mig idag, bara kramat och kramat min älskade (soon to be) man som inte kunde hänga med denna gång p.ga ryggen. Jag har inte packat ur bilen och nu måste jag ringa på sjukhuset för att höra vilken tid som vi ska infinna oss. För nån tid, de kommer jag inte ihåg och inte har jag kallelsen kvar. Tjohej. Allt som vanligt. Kaos.

Bjuder dock på lite bilder från den korta, men ack så välbehövliga semestertrippen.











"Kryckan" åker skoter med morbror - observera det stela benet med MIN sko på :-)





Jag får INTE igen brallorna, undrar varför ?



En stolt blivande morfar... :-) Se nedan.


Täljstensbuffé i Hemavan.









Avslutar med några riktiga kanonbilder på dels mig själv som jag tänkte delta i  MISS ÅNGERMANLAND i mitt finaste jag..moahahahaaaaaaaa.............min spänstiga bror och min brors GALNA hund........... och sambo ?? Rappadadia... .



















Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Åh vad fint väder ni verkar ha haft ! Avundsjuk ! Snygga är ni oxå !;-)

2009-04-14 @ 16:32:55
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Fia

Härliga kort på din helt galna familj, det är inte konstigt att du är som du är..... alltså HELT perfekt.

Snygga bilder på dig oxå i alla dessa mössor, ha ha ha.

Jag hör klockor ringa....

Love u darling, klappa lill-Kicki från mig.

2009-04-14 @ 17:02:00
Postat av: Sus i dus

Men så härligt ni verkar haft det! Skönt att träffa din familj på det viset!



Själva var jag och Peter endast hemma här på videvägen och umgicks endast med grannarna på gatan, och det var skönt att inte flacka omkring.



Kram Sus

2009-04-15 @ 22:25:28
Postat av: Lena

Ser onekligen ut som ni haft det helt underbart... Lite avundsjuk blir man allt, fastän vi haft suveränt väder i huvudstan också.



Åsså är du ju så söt med din mage!



Stor kram från mig o Viggo!

2009-04-16 @ 15:38:12
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0