Det blåser, men jag vill bli full.

Idag blåser det som aldrig förr. Det är befriande på nåt sätt när det blåser, jag gillar det. Ingen svett som rinner, inget hår som klibbar, frisk luft, och torra gräsmattor.

Idag måste jag få tummen ur. Får ingenting gjort, allt jag tittar på känns tråkigt, och jag har fått tillbaka illamåendet. Men idag måste jag. Jag måste bokföra. Jag måste banka. Jag måste handla mat. Jag måste hämta grejor på banken, stämma av, och tjo och tjim så skoj. Jag vet att det kommer att sluta med att den stackarn som måste dras med mig hela dagarna, Zeb, kommer att få sig en känga för nåt. Bara för att jag är irriterad, tung och faktiskt totalt uttråkad. Måste skärpa mig. Kanske vill han till farmor - hon har tålamod. Ska försöka med den metoden idag - åka till farmor-metoden. Där uppe finns dessutom en massa jämnåriga barn - som en liten maffia i cykelhjälmar och på BMX. Helt perfekt.

Ärligt talat skulle jag vilja supa mig halvfull, klä ut mig till nåt crazy, gå på partaj, slippa magen och bara dansa på ett bord nånstans. Ungefär som på bilden. Nån som vill hänga med ?


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, jag är med det vet du. Rock on baby!!!! Kram :-)

2009-08-12 @ 09:53:19
Postat av: Malin G

jaaaag.....

2009-08-12 @ 12:34:26
Postat av: Cam

Jag är självklart på ;)

2009-08-13 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0