Tidiga mornar...

Jag har i hela mitt liv tyckt att morgnar är deprimerande. Rent deprimerande. Det är tyst, inga bilar, ingenting. Trött är man också, som en tom rymd av bara trötthet. Jag har en hel procedur för att INTE tycka att jag är ensammast i världen, tröttast i världen och får depression -light på mornarna. Radio, tidning, kaffe.. och en smula tjurskallighet.

Till slut inser jag att det är fler vakna, att det inte är hela världen att kliva upp och att jag inte vill leva hela mitt liv i sängen. Jag tror nämligen det varje morgon - att livet är bäst att levas, under täcket.

Sakta men säkert kommer man till liv till slut. Ögonen slutar hänga och kaffet får effekt. Plötsligt känner man... japp, nu är jag vaken och tillbaka i livet. Men tro mig, det tar en stund för Viklund.

Putte också nu äntligen fått hälsa på mormor och morfar :-9

God morgon !









Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vilka vackra kort på er tillsammans, njut njut nu min vän :-) Kram

2009-08-30 @ 15:59:35
Postat av: Victoria

Väldigt bra bilder. Ser att Putte inte är bra för mig. Men tänker komma och snusa på honom ändå:)))

2009-08-30 @ 22:14:10
Postat av: Lena

Fina kort på er! Och han är ju så liten och sööt!

Vad glad jag blir....man hör verkligen hur du njuter av livet! Fortsätt så!

Kram till dig o Putte.

2009-08-31 @ 08:20:00
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0