Tio i fem

Vem i helskotta vaknar tio i fem ? Jo, jag. Är "kissnödig-fastän-ändå-inte". Det är ett syndrom som drabbat mig nu de senaste veckorna, bebben klämmer på blåsan, jag masar mig upp i smärta för att det känns som om ryggen ska gå av, och sätter mig på toa. Vad händer ? Knappast mycket ialla fall. Inte som i vanliga fall skulle ha behövt ett toalettbesök ialla fall. Förbannad men ändå fortfarande trött, lägger jag mig åter i sängen. "Bzzzzzzzzzzzzzzzzz"..... en geting. Jag hör den, men ser den inte. Den hittar heller inte ut därifrån. Plötsligt är jag klarvaken, och till slut slutar det med ytterligare en kanonrulle om Frankenstein i nån ny tappning. Jag bara suckar - klockan är halv sex på en lördagmorgon, Frankenstein och en getingajävul. Livet är som vanligt toppen. Jag är en positiv och mycket livsglad person. NOT !

Men nu ser jag att grannen börjar vakna i köksfönstret. Det måste betyda att det är okej att vara vaken. So long.


Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 08:21:51
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0