En sommarkväll nånstans i Västerbotten...

En sommarkväll i Västerbotten hemma hos tärna nr 2, träffades jag, Tärna 4 och 5 för att "rulla hatt!". Med tanke på hur bilden ser ut är det inte underligt att någon (?) söp bort skorna, lajjade runt bland "små" lappkåtor och ringde hem till Tärna nr 5 fastän hon stod precis brevid. Vad tärna nr 4 gjorde, då måste små barn hålla för öronen.... :-) Tärna nr 5 stod som vanligt och agerade hjälpreda till mig, och skakade på huvudet åt Tärna 4.

Malin älskar förresten den här bilden......



Kommentarer
Postat av: Victoria

Snajsigt!!! Tänk att det gick å ha kul i Lyxan med!!!

Tavlan finns kvar men inte soffan...

Kramiz

2009-12-30 @ 23:01:29
Postat av: Malin G

Jag fullkomligt älskar den bilden ;)...fast man får väl bjuda på sig själv ibland. :)

2009-12-31 @ 16:01:51
Postat av: Lena

Sjuukt kul! Det känns som det var igår. Allvarligt! Det är seriöst den roligaste och sjukaste fest jag varit på tror jag.

Många klassiska Kicki-kommentarer är från den kvällen.

Kan man ha så kul??

Malin - Du är jättesnygg!

2009-12-31 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0