Ja, hur ska den här helgen sammanfattas...

Vi firade födelsedag för Pelle i fredags. Vid kl 2 på natten väcktes jag av att de som stannat på lite partaj hade skickat Pelle med ambulans, diskbråcket har verkligen gjort sig påmint nu och resultatet nu efter några dagars sjukhusvistelse är att han kommer att opereras... Både blä och äntligen. Jag är så glad att dem äntligen gör något åt hans smärta  - man lider med karln varje dag.

Själv har vi haft en lugn helg, man har ju inte piggheten till 100 % så tidiga kvällar och lugna dagar är min melodi numera. Det är oerhört skönt, men jag känner mellan varven hur min ADHD (?) gör sig påmind och jag vill bara göra en massa saker. Men jag tänker lyssna den här gången. Huvudvärk och magknip betyder att man ska tagga ner, eller hur ?

Idag lyser solen så jag föreslog en picknick till lilleman. Han simulerar i sin tur sjukdom för att få stanna hemma och ta det piano. Ja, vad säger man - ska man tvinga en unge ut till picknick eller inte ??

I dagens DN stod dagens sanning också. Läs artikeln kring statusjakt för föräldrar genom sina barn. Jag har sagt det länge
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0