Nu vare länge sedan...

Jag skrev nåt vettigt. Jag gör inget skoj, därav inget att skriva.

Hostan har tagit enorma proportioner och det är mellan varven mest ett piiiiiiiiiiiiiiiiip i luftvägarna.

Jag har tappat bort mina SCHWEEEEEEEEEEEEEIGT dyra skinnhandskar. Idag spenderade jag det som var över på lönen med att köpa nya SCCCCCCCCHWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEINIGT dyra handskar och en begagnad barnstol.

Åkte in till El Doctore idag, för att jag börjat blöda förra veckan. Det var ingen fara. Fick göra UL, och se den lilla, tydligen inte så lilla utan till och med rätt så stora för sin "ålder", väldigt rörliga bebisen som ligger där inne. SÅ COOOOOOOOLT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0