Schyffert

Hur bra var det inte, skrattade så jag nästan kissade på mig. Bokstavligt talat.

Han påpekade att man lätt fastnade i en stil man hade när man var på "topp". Det är nog sant, jag kom på mig själv att jag sminkar mig exakt likadant som jag gjorde för 10 år sedan...hmmm.... Kan inte vara bra.

Förresten så har jag känt den lilla akvariefisken i magen nu. Sprattel.

Fakta om detta: Hjärnan fortsätter att växa. Särskilt den främre delen växer sig större för att täcka övrig hjärnstruktur. Hjärnan är ännu uppdelad i tre delar. Fostrets benmärg, lever och mjälte producerar blodceller.

Fostret är nu inne i en intensiv tillväxtperiod och rör sig mycket inne i livmodern. Även om kvinnan inte kan känna rörelserna så känner fostret kvinnan. Om man trycker lätt på magen så flyttar fostret sig.

Shit alltså. Man hajar inte hur mycket som hände i liilla maggen trots allt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, han var/ är kung Henrik.

Tack ännu en gång att jag fick följa med dig på parken igår. Man skrattede så att tårarna kom fram + att man blev kissnödig.

Kul att lill-kicki gör sig "kännbar", du har en härlig tid framför dig./ Kramiz

2009-02-11 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0