Sveriges sämst klädda

... det är förmodligen jag.

Jag kräks av lukten av nagelvätska, vilket gör att jag har korta stumpar ... har inte haft det på hundra år, men lär få leva med det ett tag till. Fult. Men men...

Jag är trött och fruktansvärt SLUT. Det gör att den extra energi som krävs att piffa ett löshår varje dag som jag har inte finns. Så ikväll ryker det också. Halvpage here I come. Urk !

Jag är bara i vecka 14. Men jag har gravidmage, och inga kläder har jag köpt för denna situation. Jag har därför mina gamla jeans, ett gummiband i knappen och en lila tunika som ska täcka "öppningen". Ser fördjääävligt ut.

Nåja, jag är snart tillbaka till mitt gamla underbara jag. Eller ... ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0