216 dagar kvar..

Känns som om det är liten mening att räkna ner..hahhaa... för det är 216 dagar kvar till den ska ut. Lång tid.

Idag är jag inte ett dugg piggare, vaknade med huvudvärk och magknip, en excellent kombination för att vara totalt knäckt resten av dagen. Vi får se hur det utvecklas, men kvällen lär bli tidig.

Annars så planerar vi lite fjällsresa, men det är verkligen lugna gatan med tanke på att Pelle har diskbråck och jag är gravid. Energinivån är rätt så låg.... :-)

I övrigt händer så klart inte mycket så här i mörka januari. Man tar sig i kragen och går till jobbet och ser att skrivbordet väller över med saker att göra.

Tror jag måste prata med dem här hormonerna  som rusar runt i kroppen och ge mig lite positiv energi för det är mycket gnäll nu =)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon :)



Allt bra med dig annars? =)

2009-01-13 @ 09:54:42
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Lena

Hallå! Kicki...! Inte ska du väl gnälla =)=)

Det är ju jättekul att du äntligen blivit gravid...du får ta den positiva energin från den tanken. Det är ju såå mysigt att va på smällen!

Jag är så glad för din o Pelles skull!

Krameli kram!

2009-01-13 @ 10:29:50
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0