Fy fan så deprimerande...

Första inskrivningen på MVC, då väger man sig. MMMMM... kul, not. För jag har gått upp 7 kg sedan jag tog gravtestet i december. Alltså, ca ett kilo i veckan har jag gått upp... det är inte normalt, för NÅN, även om du skulle ha PROPPAT i dig mat.

Slutsatsen är att det kommer att bli precis som sist, alla klagar på att jag är för fet, men jag äter faktiskt inte onormalt onyttigt som skulle motivera 1 kg i veckan. Jag blir ledsen och tycker att ingen förstår.

Idag är ingen bra dag.


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

MEN HALLÅÅÅÅ !!! du är faktiskt lite smågravid och då är ju INGENTING normalt ! Du har ett litet liv i din mage! Det andra kan man ta itu med sen, efter bebis är ute ! Sköt om dig bönan !

2009-01-23 @ 12:41:27
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller med Anna till fullo,kan inte uttrycka det bättre själv

2009-01-23 @ 12:53:21
Postat av: Fia

Men -Äh, SKIT idet puman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du när man är gravid så är ju allt som man vill fråga om / ha svar på så säger dom ju ALLTID.- Det är sååååååååååååå normalt när man är gravid , det kan vara så för vissa......Morr morr.

Var den du är, för du är TOPPEN precis just nu och snyggare blir du. Gravida kvinnor är dom som blommar mest. Puss till dig och lill-Kicki

2009-01-24 @ 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0