Gnäll hjälper inte

Så där ja, då fick jag deppa en dag, och sova lite, så kändes allt bättre. Eller ja, man kanske inte kan påverka hur kroppen är under en graviditet, men hormonerna vill gärna spela ett spratt med mig, så det var väl lite FÖR mycket jobb, för mycket hormoner, och ett ämne som  retat gallfeber på mig länge. Det senare är en lång historia, som inte är väl lämpad att ventilera här.

Annars så går mina tankar till en av mina goa vänner i Umeå. I hennes familj har det gått bort personer på ett hemskt och ledsamt sätt, att jag blir ledsen bara att tänka på det. Man vet inte ens hur man ska reagera, situationen är så fruktansvärd och jag vill ge så mycket tankar och energi jag bara kan, fastän jag vet att jag aldrig kan göra nåt för att det ska kännas bättre.

Idag ska vi ta det lugnt, i vanlig ordning - Zeb ska ha en kompis och jag ska väl försöka mig på lite hushållsarbete rent generellt.

Vi började idag med att ta kort på magen. Detta är alltså nu. Ingen direkt mage än. Men vänta bara........



Kommentarer
Postat av: Fia

Hallå baby!!

Jag väntar med spänning på hur magen ska växa och växa, kul kul med lill-bäsen.

Ha en trevlig helg min vän/ Puss

2009-01-24 @ 10:32:17
Postat av: Stannapanna

Tjena snygging ! Håller tummarna för att du ska få må bra under den-växande-magens tid, Så spännande m bäbis ! Ta hand om dig !

2009-01-24 @ 11:37:53
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Mizzy L

Min vän!

Shit va kul! Jag är så glad för er skull! Jag ska med spänning följa din växande mage... Och det där med vikten - tänk inte på det, det har du förlorat på ett halvår sen.

Ska ni ta reda på om det är en kille eller tjej?

Stor kram!

2009-01-24 @ 12:05:27
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0