Så det blev måndag ändå....

När jag har haft en bra vecka på jobbet, alltså, hunnit en massa, varit kreativ som få och känner mig nöjd med mig själv slutar det med att jag får migrän på lördagmorgnar. Det suger, kan jag säga, för halva morgonen är som ett töcken, sedan blir man tröttare än trött, och rätt så slö av migränmedicin. Man kan kort säga att man blir halvt deprimerad på veckans bästa dag.

Nåja. jag har ialla fal kommit på att mitt grav-craving denna gång är smör. Jag älskar plötsligt smör. Inte så att jag inte tyckte om det tidigare heller, men nu är det  så gott att jag nästan kan äta med sked. Jättebra för en som verkligen inte behöver ett kilo till, men jag kan inte låta bli. Bregott .. mmmmm...GOOOOOOOTTT !!!!!!!!!!

I övrigt så kollade jag och Zebban in P3 Guld-galan i lördags. Jo, det är faktiskt sant, jag kollade på en musikgala med min femåring och han var helt fascinerad och har hittat nya favoritartister, Afasi och Filthy. Så det här är numera på högsta volym hemma...


Kommentarer
Postat av: S

Skönt att du är piggare igen!

/S

2009-01-21 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0