Tacka Gud för järntillskott

Jag hade dock ingen aning om att dem kickade in  - direkt. Förra gången jag väntade barn hjälpte inget, jag var trött, mådde i allmänhet sjukt illa. Nu tog jag en del tabletter och VIPS, var man piggare. Som magi - i tablettform - igen !

Snart är den här veckan slut också, dem bara rusar iväg. Vädret växlar från varmt till isande kallt, på några dagar, och man vet inte vad man ska ta på sig innan man öppnar dörren och rusar ut.  Jobbet rullar på, projekten lastas på hög, och jag ska nu ALLVARLIGT försöka få klart den där årsredovisningen för mitt eget bolag under helgen. På faderippens i tid, men ändå, det är bara för mycket HELA tiden, och det jag då VET att man kan skjuta på, ja, det skjuter jag på.... tragiskt.

Vi hyrde SpaceChimps ikväll, drog ner projektorduken och såg en film. Och nu fåre vara nog för idag. God natt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0