Back in business

Hoppla, så hade dem dagarna gått - vi har rullat sträckan Leksand - Gävle - hem. Fort, varegjort.

Precis som jag trodde så har vi inte alls knäckt ur oss någon dalmas - magen är större än någonsin och jag tror också resten av kroppen har följt samma exempel. Så, jag har till och med ställt upp på bilder i bikini i år- förmodligen för att det känns som om jag bär på en kroppskostym. Stor kroppskostym. Huhhhh.... En ren och skär  Svenne-semester med Foppatoffeln i storlek 41 i högsta hugg. Mina fötter har nått den storleken där man inte tror att dem kan hålla längre innan dem spricker. Små gristår längst fram och en ballong till fot. Jag har svankrygg, stora hängande bröst och en dubbelhaka från helvetet, Jag fascineras av kroppskostymen. 

Men tänk - mitt på mig, ligger ett helt nytt liv och väntar på att få komma ut till oss. Kickar till ibland, sticker ut en fot eller en hand. Vi längtar efter dig, pyret.

Delar med mig av glädjen här nedan:












Kommentarer
Postat av: ~ H ~

härliga bilder !!

2009-07-22 @ 15:41:02
URL: http://hhilals.blogg.se/
Postat av: Fia

Underbara bilder. Å tänk snart kommer lill-kicki ut till denna fantastiska härliga familj. Love u, puss

2009-07-22 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0