Bloggtorka !

Bloggtorka hos mig. Inte torka ute direkt. REEEGN och kallt. Även om det är tungt med värmen så föredrar jag verkligen det. Fan, jag blir hängig av regnet. Urk.

Idag får jag besked om när jag ska ta min första järninjektion. För än har jag inte skjutit nåt. Hängig. Är ordet.

Biverkningar av järninjektioner: Huvudvärk, yrsel, lågt blodtryck och svimning, ökad puls, hjärtklappning, väsande andning, andnöd, illamående, kräkningar, buksmärtor, diarré, klåda, nässelfeber, hudutslag, hudrodnad, muskelkramper, muskelsmärtor, feber, frossa, blodvallning, bröstsmärtor, brännande känsla, svullnad och inflammation vid injektionsstället.

Låter ju kanon. Jag funderar att ringa till nån med min ökade puls och väsande andning, och snacka snusk. Alltid nåt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaaa....

Starta upp ett sånt där nummer.... Du kan ju tjäna en extra hacka!! =)



Nä skämt o sido... det låter inte alltför roligt. Är det nån biverkning som inte är med??

Kram.

2009-07-09 @ 10:44:44
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0