Hela huset är tyst.

Hela huset är tyst. Zebban sover hos en kompis och ringde från sin egen mobil och sa gonatt. Usch, jag fick tårar i ögonen. Hormoner ? Ingen aning. Jag fattar ingenting - jag brukar säga att jag önskar att han ville sova borta, men nu när det väl händer känner jag mig helt ledsen. Fånigt. Jag borde vara GLAD att han äntligen vågar. Det måste vara hormonerna.

Zeb, liten liten...


Något större...

Ytterligare lite större....




Större....






Och nu... ska snart börja skolan. Wooohhh... snabbt gick det.

Mammas lillgubbe...


Kommentarer
Postat av: tres

Tack så mkt :) Jag är i 6 månaden så i början av oktober är bebisen beräknad att komma :) Tycker det är så spännande att se andra som också är gravida hur dom mår och magarna osv :)

2009-07-09 @ 13:16:57
URL: http://snuutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0