Fredag är den dag som är bäst

På nåt sätt är fredagar bara för bra. Det är alltid skönt med fredagar, folk är uppåt och man ser fram emot stundande helg. Särskilt när vädergudarna ser ut att dela med sig av guldet i solen. Då blir det liksom lättare att leva på nåt sätt.

Jag ska hinna med en massa saker idag. Jobbar halva dagen fastän jag nog har helt rätt att vara ledig. Jag är bara för trogen när det gäller jobb - jag gör klart det jag ska, jag gör det bra och jag vill inte lämna över nåt halvdåligt. Så, jag förbereder på ett sätt för den nya vikarien som jag ALDRIG fick. Jag fick lista ut allt själv här. Men nu förbereder jag precis som att duka ett bord. Jag skulle själv ha velat haft det så. Jag behandlar andra som jag själv vill bli behandlad. Ibland. Hoho.

Ikväll är det balbestyr som gäller. Så klart inte för mig, ifall det inte är en elefantbal någonstans som jag har missat. Nä, det är ju Sara och Jim som ska på studentbal, och jag som är chefsstylist. Mohahhaa.... jag ska ialla fall fixa håret och sminket. Naglarna tog vi i förrgår - passade på med lilla Fialisa samtidigt, jag hoppas du blev glad och nöjd :-)

Man minns plötsligt sin egen studenbal (eller ja, jag gick ju på två....) och kommer fram till att är onaskeligt länge sedan. Och många kilo sedan. Och ..... många "stilar" sedan. Även om jag tror at tmin klänning skulle fungera fortfarande, jag hade en svart, slank sak. Som jag nu får kanske på överarmen om jag har tur.

Själv delar jag idag med mig av en liten snubbe som är inne på den här hårdrockande cross/-skate/-bmx-stilen. Nedan kommer hans eländiga pappa. :-)



 


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha, du är så rolig du. Du berättar så man förstår. tacksam är jag över mina nails oxå. Lycka till ikväll på elefantbalen, mohahaha.

Love u darling // Puss

2009-05-29 @ 11:13:41
Postat av: Malin G

På armen...hahaha

2009-06-01 @ 11:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0