Kan det vara sant ?

Jag köpte ett nytt tillägg för järn-svaga personer som jag. Om det är detta medel eller att jag de facto vilat vet jag inte men jag mår faktiskt bättre på bara två dagar. Kan det vara möjligt eller inbillar jag mig ?


Nu är det bara en månad lite drygt tills jag ska sluta jobba för ett tag. Det känns helt overkligt, sluta jobba och lämna över till någon annan i 8  månader. Hmm... plötsligt känns det overkligt. Föräldraledig...

Avslutar med en bild på världens coolaste tjej som var på partaj i helgen. Rock on, Fia !



Så här såg det ut förra våren, nu får hon partaja utan mig..



Rock on !


Kommentarer
Postat av: Fia

ROCK ON!!

Gulli dej, visst var det en fin-fin bild på mig, haha.

Vi får ta igen denna sommar till hösten och nästa sommar blir vi farliga igen. Pöss på ré snygging.

2009-05-18 @ 14:06:09
Postat av: Anonym

Skööönt...med järnet...hoppas det håller i sig. Kram

2009-05-19 @ 08:15:08
Postat av: Malin G

...och det var ju jag som skrev det... :)

2009-05-19 @ 08:15:47
Postat av: karin

vad heter järn-tillskottet du köpt?? :)

2009-05-19 @ 20:19:16
Postat av: Kicki

Fexim heter det...

2009-05-24 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0