Motorsport

Jag är uppvuxen med en rätt trist helgtradition, nämligen motorintresserade familjemedlemmar. När det var motorsport på TV, fick man sluta titta på allt annat, oavsett program och lämna över till motorsporten. Jag har ätit fler varmkorvar än dem flesta på folkracebana, medan jag satt i bilen och lyssnade på Trackslistan. Inte ett dugg intresserad, och jag var för "liten" för att vara hemma själv. Urk. Jag har omedvetet lärt mig om gula och röda flaggor, knyckliga bilar, skotrar, rally, noter och allt helsikke. Det är inte min grej.

Men se, var hamnade jag med mitt än så länge enda barn, i söndags. VAD ÄR DET SOM HÄNDER ????????






Kommentarer
Postat av: Linda

Vart är det där? antar att man måste köpa egen cross?

Alex skulle döda för att vara med på sånt där :D

2009-05-25 @ 22:45:58
URL: http://li0s.blogspot.com/
Postat av: Malin G

Ja, men det är ju precis så där....man följer i fotspåren ändå...

2009-05-26 @ 13:08:28
Postat av: fia

Din lilla MONSTER-unge!!

Han är ju hur cool som helst.// Kram

2009-05-27 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0