Saturday

Moln, moln, moln täcker himlen - direkt funderar man på givande men inte allt för jobbiga inne-aktiviteter. Zebban har inga problem att hitta några, inte jag heller egentligen. Men allt jag har på agendan är ju trist. - städa,t vätta, laga mat.. nääää, fan heller.. nåt annat måste man göra.....

Annars är mina dagar på halvfart numera. Jobbar förmiddagar, sover på eftermiddagarna, försöker att hålla ögonen vakna på kvällen tills jag ska sova igen. Ett blodvärde nedanför knävecken tar sin kraft, men jag hoppas att det vänder snart, det är makalöst tråkigt att bara vara trött, trött, trött....

Så, skulle jag återgå till tvätten, städningen eller ... nä, jag fortsätter att läsa min bok i soffan :-)

Pöss på er alla.

Delar med mig av lite bilder från magen och annat.... jag tror dubbelhakan växer mer än magen, men detta är ialla fall hur det såg ut i påskas.. =)




Och titta så roligt vi hade det - jag och den större hunden Yummie =)






Over and out !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sova ska man ju göra när man är trött! Passa på...du vet att det blir annorlunda sen =)..

Fin mage. Just nu känns min mage som din ser ut. Fast i min är det bara godis.

Kramen!

2009-05-09 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0