En ny dag

Jag har tappat bort dagarna. Jag vet seriöst inte vilken dag det är, utan var tvungen att kolla på internet. Hur borta är man, när man inte vet vilken dag det är ?? Jag hade koll på att det var skoldag, eftersom Pelle hade ställt klockan - men i övrigt ser mina dagar rätt lika ut. Mer eller mindre trött - kämpar med lite gnäll och grin, städar solarie-helvetet, och idag, lyssnar jag på kattskrället som skriker. Jo, hon skriker. Enligt El Vetrinario så har hon troligen blivit biten av en räv - ena frambenet är uppsvullet och hon kan inte gå. Och får inte vara ute. Så, hon skriker. Resultatet är att hon får bo i gamla tvättstugan som numera är klädförråd och kontor. Jag sitter alltså en del i tvättstugan kan man säga. Nu, sitter jag med skrik-apan Zally - stackarn.

I lördags var jag och Putz på dop. Då passade jag på att ta ett kort på mig själv, för att jag inte hade känt mig så uppstylad på år och dag. Resultatet gör att jag ser ut som om jag har fastnat med blicken i ett skräckscenario. Gah !! Stirra mer om du kan ??? 


I övrigt kan man säga att min skalle är rätt så tom. Har inga betraktelser att bidra med, men kanske är det likabra att jag inte delar med mig för mycket av det hålrum där min skrynkliga lilla hjärna finns.


Peace, out.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0