Hur i helvete ???

Hur i helvetes dum får man vara ?? Finns det verkligen inga gränser för dagens idioti ??

Jävvlal Calista Flockhart-Ally McBeal-"brothers and sisters"- magra skrankskrälle...  Putläpps-risigt hår-myssliknande skrankinsekt !!!! Jisseeeeeeeeees... Rob Lowe alltså - du är gift med Rob Lowe !!! Hur kan du ? Hur kan du vara otrogen mot honom ? Mannen som med sin uppsyn fick mig att tänka på sex för första gången ? Mannen som under 80-talet var det snyggaste man kunder uppbringa. Den av manligt kön som garanterat får 99 % av alla födda på 70-talet att hoppa högt av lycka, fnissa av fjärliar i magen. Rob, många tjejers "frikort".

Hur kaaaaaaaaaaaaaaaan du ?

Hurmp....ja, just ja. Det är ju en tv-serie som dem är gifta....Jag ligger i sängen och ser på tv. Det är inte på riktigt. Inte verklighet, alltså. Hoppsan.

Jag måste komma ut lite mer, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha roligt inlägg :-) Håller med dig ROB LOWE <3

Kram

2009-10-21 @ 08:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0