Migrän men glad ändå

Idag är jag piggare, alltså också gladare. Idag känns prestationsångesten inte alls.. Tänk, man är väl manodepressiv också :-) Skojar - jag ser att jag förmodligen överdrev en del i gårdagens inlägg. Jag har inte alls humörsvängningar.. mohahaa !!!!

Att slippa vara gravid är som att komma ur en bubbla. Jag ser saker jag aldrig sett förr, jag hör saker jag inte hört förr. Att få detta barn har verkligen öppnat mina ögon ännu mer för hur underbart mitt liv är - jag vill bara mysa med hela min härliga familj, hela tiden. Pussa, krama och bara vara. Life is great. Fastän jag stressar och ska göra tusen saker. Får jag bara sova, så är allt ändå rätt så bra.

Bjuder på bilder från både den nya lilla killen och den lite större skolpojken som förgyller våra liv.




Kommentarer
Postat av: Fia

Så fina barn du har min vän :-)

2009-09-11 @ 18:17:59
Postat av: Åsa

Kicki du är bäst och det kommer du alltid att var! Tvivla aldrig på dig själv! kram kram

2009-09-11 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0