Analklåda

Analklåda - seriöst, är det verkligen ett vanligt problem ? Pruritus ani ?

När det kliar i arlset brukar det väl 9 ggr av 10 handla om att man torkat sig dåligt. Åtminstone stämmer det på barn, lite prupp i skitan = klåda. Det går bort med tvål och vatten. Enstaka svampinfektion kanske kan söka sig bakåt pruppen, men allvarligt, analklåda ?

På TV går det av denna anledning en reklamfilm för ett medel som heter AC3. Där står en tjej och gnider röven mot ett träd. Jag fattar inte. Ska det där vara roligt på nåt sätt, eller ? Sedan går nån tjej in på apoteket och köper detta medel i en genomskinlig påse och går ut. Först och främst så tror jag inte att man skyltar med analklåda, och att gå ut med en genomskinlig påse ? Va ? Men det jag vill komma till är det ögonblicket i reklamfilmen som jag inte fattar. Kanske någon kan förklara för mig ? Det kommer en kille och möter tjejen i dörren som köpt AC3. Han ler, och dem flörtar eller nåt. Hon blir också glad och ler. Nu undrar jag - vad är det som han blirs så glad över ? Är han glad över att hon äntligen ska bli av med sin analklåda så han slipper se henne riva röv på joggingrundan ? Blir han glad för hennes skull för att han är en barmhärtig samarit ? Vad händer ? Ska man kanske tro att han tänker:

"Åh, äntligen. Här har vi en som är van att kladda i röven, perfekt, hon är inne på analsex"

Va ? VA ? va ?  Jag fattar ingenting av den där reklamen. Fine, jag fattar att det kan klia i ärslet och att man måste köpa en medicin för saken. Men resten då ? Vad är det meningen att man ska tolka.

Jag retar upp mig som vanligt på ingenting. Jag har inget liv. Förvisso ingen analklåda heller.

bilden lånad från Apoteket.se

Kommentarer
Postat av: fia

Du är helt knäpp :-)

Men I LOVE U ändå goding <3

Kram på ré

2010-01-23 @ 14:57:42
Postat av: Sophie

vältalig som alltid;-)

2010-01-24 @ 19:40:44
URL: http://www.sophieslillakrypin.blogspot.com
Postat av: Victoria

Jag tror jag döööööööööööööööööööööööör så är så rolig, detta är den absolut bästa bloggen ever.

Men var inte så hård - du ska väl "skita" i hur en del raggar på varandra;)

2010-01-25 @ 20:49:44
Postat av: Tina

Ha Ha skrattar så tårarna rinner... :-D

Skulle ha jobbat på skribent på nån tidning gumman.

2010-01-27 @ 22:09:28
Postat av: AlliDiet

Hahahaha! Har också tänkt på det där när hon kommer ut ur affären, vad tusan håller dom på med? :D

2010-04-23 @ 16:43:48
URL: http://allidiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0