Vad ska man säga ??

Ja, vad säger man ? Livet har förändras en del sedan blogg var blogg men va fan, jag är samma person, bara mer ärrad, ohyggligt mer ärrad.
 
För er som inte vet så var jag en av de som råkade ut för de biverkningar som alla skjöt i sig, alla som är samma personer som så klart klagar på andra, eller har agg emot knarkare eller annat "löst folk". Eftersom jag mött så gnagande dålig motsvarighet i vården, hur människor far illa av var s.k. professionella skrivit ut till personen, och sedan sitta och gotta sig i läkarlön, när jag ser de som jag, farit jävligt illa av bland annat medicinering som jag själv fått ta initivativ till att sätta ut. Jag kan säga med enkla ord. Jag hatar vården, fastän jag behöver den. Det är en hat-kärlek förhållande, jag älskar att all personal vill hjälpa och att man bryter nåt inte påverkar mer än att ortopeden behöver vara med på banan. Hallå - surprise - alla påverkas av en fysisk skada. Min tog över 1.5 år att läka. Prova det och kommentera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0