Dålig...

Jag har varit dålig på att uppdatera, men jag mår lite, och inte så lite pytonorm...

Men julen har passerat ändå. Klapparna kom och maten försvann. Delar av den i soptunnan om jag ska vara ärlig, man blir fort less på skiten.

Idag masade jag mig ut och byggde snökoja. Eller rättare sagt, jag byggde, Zebban pajade och grannen hjälpte till, Blev faktiskt rätt så bra.

Kvällarna passerar mest i lugnets tecken. Inget vin. Inget partaj. Det är som det ska med andra ord. Eller ?? Ja, jag vet inte det jag, men så här lär det väl vara ett tag...


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Hmmmmmm ????!!!!!

2008-12-28 @ 00:09:10
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0