En snöig dag i december

Snacka om att man har julkänslor. Snön faller, och vi skottar snö, tänder ljus och dricker glögg. Jättemysigt.

Igår var det förvisso inte så mysigt, monstret kräktes och jag tittade på och började må exakt lika illa. Huää... inte najs alls. Så vi är hemma idag, väntar på mormor och morfar som ska komma på celebert besök.

Från nagleriet kan jag meddela alla som undrar, är jag dessutom sjukskriven. Så om ni vill ha julnaglar, glöm det. Jag kan helt enkelt inte. Jag beklagar tusenfalt till alla kunder !!! Jag återkommer efter den 17:e med besked...

Många spännande saker är på gång här på Bygatan nu också, vi får se hur det utvecklas.

Rock on !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0