Jag är värdelös på att vänta

Vänta. Det finns inget värre ord i det svenska språket. "Du måste vänta". Jag är jättedålig på det. Jag tycker allt borde ske ögonblickligen, att man borde kunna svara direkt på det mesta.  Samhället fungerar inte så, inte kroppen och inte människor heller.  Mitt tålamod suger verkligen. Bara att bita ihop och vänta.

Den som väntar på nåt gott... eller hur var det ???

Tydligen går tålamodet i arv. Man kan inte vänta på att få av sig kläderna innan man hoppar i badkaret :-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja dom säger ju så att - Inget är som väntans tider....... Jag håller helt med man har inget tålamod alls på att vänta, men men det är bara att: -Man måste gilla läget gillllllla läget (som Tomas Ledin sjunger). GOD JUL PÅ ER SNYGGISAR / Kram Fia med fam

2008-12-25 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0