Nämen, måndagar är väl roliga.. ??

Fick kanonbesked på jobbet i fredags, hur glad somhelst, har en massa roligt att se fram emot och helgen rusade förni med Scramblers, god mat och gott vin. Fick sova länge på söndag, lite ont i skallen, men mest trött.

Sedan kom måndagen. Jaha, monstret skriker över att han är trött, han ska inte borsta tänderna, inte klä på sig, och allmänt bara bråka. Sedan var vi stressade ändå, jag sliter på mig ett bar byxor som visade sig när jag var på väg ut, har ett hål i sömmen brevid fickan. Där ser man min  hud. Jag drar ner tröjan och tänker att det får fan i mig vara, sticker in tandborsten i monstrets mun, varvid jag då gör illa stackarn och han ropar på "PAAAAAAAPPAAA, mamma gör illa mig":. och gråter. Så klart.

Vidare kommer vi ner. På med kläder, och TJONG, så flyger en nagel och ont gör det. In i bilen, har glömt täckbyxor, in igen. Ut till bilen, hittar inte mina nycklar - tänker inte avslöja vem som hade dem sist, men det är ialla fall inte jag. In igen, river upp och ner på allt tills svetten lackar, monstret kommer in igen och börjar klä av sig. Nu ska han gå och se på tv säger han, jag tar sån tid på mig. På med kläderna igen, efter tio minuters argt letande. Ut på bron, halkar som på ett bananskal och slår i min redan onda axel.

Till slut kom vi till dagis. Och till jobbet. Jag sitter med en kopp kaffe, hyperventilerar och har bett om två Panodil.

Rock on !

MAMMA - kom hit och hjälp mig !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahaha bra start på dagen hörru ;)

2008-12-01 @ 14:02:34
URL: http://malindahlberg.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

Haha Mallan tog orden ur munnen på mig :D

2008-12-01 @ 19:28:05
URL: http://linnnea.bloggagratis.se
Postat av: Fia

Men lilla stumpan vad bra allt kan vara en helt vanlig morgon med allt vad det innebär.......

ROCK ON, baby!!!!

Puss

2008-12-01 @ 20:01:03
Postat av: Lena

Ja, shit vilken ångest-morron! Men är det nån som klarar det så är det väl du =)

2008-12-01 @ 22:22:31
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0