Tillbaka i metropolet

Man kanske ska skriva här nån gång också. Tyvärr gick mina dagar i Umeå alldeles för fort, trots det fantastiska ämnet i avancerad Excel, så var det otroligt bra och nyttigt. Med tanke på priset på utbildningen så kanske det inte var förvånande att kursen faktiskt var riktigt BRA!!!!

Malin och jag drog en middag på Lottas, där jag ätit tusentals gånger. När jag går ut är jag nära att faktiskt åka hem, alltså till min tvåa på Teg. Hallåååå - jag har inte bott i tvåan på Teg sedan år 2000, man förundras över hur 8 år bara kan försvinna så där på ett ögonblick. Men det var några trevliga dagar, i en skön säng hemma hos min bror med familj, som har en otroligt snygg hund, Yummie. Hur söt som helst :-) Vill också ha en hund...

Helgen gick så klart åt hel-te för fort, och blev inte riktigt så lugn som jag hade tänkt mig, men men.. nu är jag på benen igen, och ser till min stora fasa att mina svarta fina stövlar som jag köpt för dyra pengar för ett år sedan, börjar förfalla totalt. En klack är väck, och skinnet på klacken börjar fransa sig. Har vi en skomakare i Kramfors  - NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.... ?? Hur ska jag göra nu  ??

HILFE !!!!!!



Kommentarer
Postat av: Fia

Du Ulla-Bella på Dalles fixar en kontakt till skomakarn hör av dig du.

Puss

2008-12-08 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0