Trygghetsjunkie ?

Jag har aldrig varit ihop med någon  "för länge" för att jag känner mig "trygg". Jag har aldrig varit på ett jobb "för länge" för att jag känner mig "trygg". Jag har aldrig bott i en stad för länge för att jag känner mig "trygg". Jag har kanske möjligen behållit något typ av klädesplagg som är omodernt för att jag är bekväm i det, men det tror jag inte räknas.

Men fundera hur många som räknar "trygg" som ett av de viktigaste i livet. Hur många som gör varandra illa, eller som är kvar på fel plats i livet på grund av rädsla eller för att man inte vet vad som väntar runt hörnet.

Släpp loss lite. Inget är så farligt att man inte vågar. Det är inget som säger att nåt inte "går" bara för att ingen gjort det förut.

Rock on !

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag håller helt med, testa dina vingar så lovar jag att man flyger jättebra till sist.

Hopp järkan/ Fia

2008-12-10 @ 19:05:16
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-10 @ 19:09:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha.. ja man e aldrig nöjd.. antingen för varmt el för kallt ;)

2008-12-11 @ 15:07:53
URL: http://linnnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0