Baka

Jag bakade igår. En brownievariant med kokostäcke - grymt gott, och väldigt, väldigt onyttigt men satan i gatan så gott.

Vi vände tillbaka sängskrället också, och herrejisses så skönt det var att sova med huvudet åt rätt håll. Jag märkte inte ens att det lilla monstret kröp ner inatt med sina kalla fötter. Märkligt.

Ikväll är det jobb som gäller för hela slanten - naglar, naglar. 

Här är ett exempel:

 

Tjing tjong.


Jag skulle dessutom titta ut lite klockor till arbetet,men det slutade med att jag köpte en till mig själv...


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Självklart ;-) Tisdag kl 18.30 @ my place !!!

2008-11-21 @ 11:13:58
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0