Nåt ska man väl skriva..

Veckan har varit tuff. Dåligt humör, dåliga värden och MYCKET jobb. Det är beslutat att Räddningstjänsten Höga Kusten-Ådalen ska spara - jag har varit på helspänn inför alla möten, diskussioner und alles. Nu kan jag inte göra mer. Min vikarie kommer på måndag och ska introduceras i två veckor, sedan DRAR jag.

Jag och Zeb ska ligga och jäsa på Flogsta, åka hem till Storuman en vecka, och allmänt ha det bra tills Pelle får semester. Sedan är det Dalarna-turné och sedan förväntar jag mig att Pyret ska komma. Pang bara. För nu är det inte länge kvar, även om varje dag mellan varven känns som en evighet.

I helgen bojkottar vi dessautom Stadsfesten. Möjligen lite dagtid på stan med Zeb, men sedan åker vi ut mot havet och förnöjer oss. Bye, suckers.


Kommentarer
Postat av: Malin G

Låter skönt. Vill också ligga och jäsa...

2009-06-12 @ 08:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0