Vilket väder !!!!

Sommaren är här. Helt otroligt skönt, men samtidigt plågsamt.

Mina ben är som elefantben, svullna fötter och händer, kan knappt gå. Igår satt jag och jäste på Flogstabadet heeeeela dagen, med Zeb i poolen - jag och han är brända som grillade fläskkotletter på ryggen. Idag har han en t-shirt och vi badar i Bygatans gemensamma pool istället, projektet som Knutsson/Näslund drog igång för nån dag sedan. Tror vattnet är ca 14 grader i den poolen, men..ja, kidsen och Pelle plurrar i ändå. Inte jag, även om jag tror det skulle vara skönt. Jag är rädd att jag inte klarar att ta mig upp igen. Dunderklumpen fast i en kvarterspool. Det vore grejor det.

Nu tror jag att jag måste dra ner på Apoteket och köpa nåt som svalkar den lilles rygg lite. Det sviiiiiiiider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0