Så var den första dagen på veckan snart över...

Jag har gått på salong och gjort naglarna. I min egen salong, men inte av mig. Hahah ! Vilken känsla. Marit, den underbara, gjorde fina gelénaglar på mig, och även om jag kan se en del skavanker och det tog en jääääääääääävla tid, så är det så skönt och lyxigt på nåt sätt och stumparna är borta. Najs.

Så, nu är jag hemma och proppar i mig och Zebbo var sin korvmacka innan man får säga gonatt till världen.

Helgen spenderade vi åtminstone halva, i Umeå. Det är lika skönt att komma dit som det är skönt att åka därifrån. En kluven känsla, men jag har helt klart "hemma" här nu.
 
Men, när man är tillbaka i stan (Umeå), går man nästan i samma fotsteg som förr, även om mycket förändras och folk blir äldre så känns det som jag halkar in i samma mentalitet som förr.  Jag inser att det var länge sedan som man köpte California White och gick i Levis 501, Dr Martens, snodde en spark (!!, jo faktiskt!! ) gick på Draggen. Det är SJUKT länge sen.

Nu har jag en ny fasa. Har precis insett att jag snart kommer att möta någon bekants - som är i min egen ålder - BARN som går på stan och är FULLA !!!!!!!! När mina kusiner mötte mig på stan på nätterna för 10 år sen.... kände jag mig nog gammal. Nu möter jag folks barn i värsta fall.

Huh.... håll dig hemma kärring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0