Vilken lördag !!!

Gonade i sängen på morgonen, grannen ringer med ett lysande förslag.

Mitt svar är så klart:

- "Jajamen, slalombacken i Sollefteå nästa"...

Så jag och Zeb drog iväg, glada i hågen. solem sken och fåglarna kvittrade !



En skön dag !!!!



Jättebra backe, till en  början, kanonroligt ! Varmt och skönt.

Jag, nu med min rejäla mage,  och grannen kämpade med Zebban och åkte. I samma sekund som han skrattar av lycka och tar sin första sväng vrider sig skidan och pjäxan. AAAAJJJJJ - han skriker av smärta, , av med pjäxan, inser sanningen, kastar in skidorna, in i bilen, och vips....



In på akuten, klassiskt benbrott för den lille som har ack så ont.

Så nu är vi hemma ett tag, några veckor i gips. Jag får bära, bära,  bära. Pelle kan ju inte bära, som vi alla vet, han ärju också nysnittat i ryggen. Zally har snitt på magen. Ungen har gips.

Livet leker :-)

Så snabbt en dag kan förändras från skratt till gråt.

Over and out från en trött mamma.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men stackare :/ du får hälsa så mycket från Alex, hoppas han slipper ha ont allt för länge!

2009-03-15 @ 13:25:51
URL: http://li0s.blogspot.com/
Postat av: karin

hej å hå, allt på samma gång! :/

2009-03-15 @ 15:24:57
Postat av: Veronica

Nej men ojj, haha lyckad dag för er :p Hoppas det blir bra :)

2009-03-15 @ 15:35:11
URL: http://veronicaah.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Men snälla nån , stackare ... Men vi hoppas ni klarar av oturen nu innan bebis kommer !

2009-03-15 @ 17:29:15
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: miniG

men huvva så jobbigt allts :s hoppas det greja :D

Hälsa familjen, o knutsson ;) KrameN<3

2009-03-16 @ 10:12:08
Postat av: Rickard

Herregudars! Bryta ben, det som gör så ont, speciellt om man som jag inte har någon låg smärttröskel.



Kämpa på....

2009-03-17 @ 23:32:03
Postat av: Rickard

HAR LÅG smärttröskel ska det naturligvis stå.

2009-03-17 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0