Vinterfest

Gud så trevligt med att det var fullt hus på stan i lilla Kramfors. Vinterfest, för hela slanten, skoterhopp, marknad och mat-tält. Fullt med folk - jag hoppas verkligen att det fortsätter, för det var otroligt trevligt, även om jag inte var där nån längre tid. Jag frööös...

Idag hade jag i mitt stilla sinne planerat en dag i slalombacken med den äntligen pigga Zeb. Men icke, idag när han vaknade är han blek, tät.. nä, jag kan inte åka. Så han spelar Wii med en kompis, det är lagom ansträngande, tror jag.

Gårdagen spenderades kvällsvis hemma framför tv:n - jag kanske var den enda i hela Kramfors.  Men gravid bland fyllon, nej tack. Så jag röstade, 19 ggr totalt på SDF. Snacka om cool tjej - och sjukt bra låt !!!!!!!!!





Zally steriliserades i fredags dessutom, innan jag och Allan  raskt skulle in på Arbetsförmedlingens mässa, för att rekrytera "mig själv".Känner ni någon som passar - så hör för guds skull av er !!!!!!!!!





Men katten, ojoj.. hela magen uppskuren och katten bara skrek när hon vaknade. Hon håller sig bara undan än så länge, men har idag ätit. Fy, man lider...



Over and out, suckers,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0