5 maj 2009

Idag fyller jag år. Totalt odramatiskt och jag önskar att jag vore liten igen. Då var en födelsedag hur häftigt som helst - just nu blir jag bara äldre. Huhh...

I helgen tog vi det bara lugnt - söndagen spenderades på Mulleskola - skoj tyckte jag som upplevde gamla minnen, trist tyckte Zebban som aldrig mer skulle gå dit. Ha. Det ska vi bli två om ...

Är ialla fall hemma och kurerar mig idag, min första dag som sjukskriven, fastän jag borde ha börjat för läääänge sedan.

Inspirationen flödar. Not.

See you suckers.

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis din gamla...=)

Hoppas din dag blir bra trots sjukskrivning o annat.

Jag vet.... baka en riktig tårta, pynta med serpentiner (stavas det så?) och rigga upp en fiskdamm....det piggar säkert upp!!



Kram på dig.

2009-05-05 @ 09:24:57
URL: http://mizzyl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Fortsätt skriva på! ^^

2009-05-05 @ 09:29:30
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Fia

HIPP HIPP HURRA för KICKI fyller år idag!

Grattis puman, vi sés ikväll.// Fia

Rock on!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-05 @ 10:31:52
Postat av: Anonym

Grattis stumpan :-) hoppas att du haft en fin dag

2009-05-05 @ 17:52:13
Postat av: Moonshine

Hej i stugan!



Ett stort grattis på födelsedagen önskar vi från Täfteå.

Hoppas att dagen varit bra, jag har tänkt på dig.

Bamsekramar från Hjelts

2009-05-05 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0