Solen, kontoret och Craig David

Nu lyser solen och jag har bytt kontor så att jag har ett  fönster rakt ut mot  - förvisso ett bussgarage och en parkering - men ändå, ut mot gräsytor. Det är otroligt skönt - jag har dessutom mindre besök nu, troligen för att det ligger lite mer "på sidan" så att alla inte slinker in så lätt. Det är sköööööööönt - jag hinner mer.

På radion skvalar Craig David - fanns en tid när jag bara inte lyssnade på annat och livet verkligen var - i mina nuvarande ögon - bekymmerslöst. Partaj var det som gällde, och jag vill nog minnas att jag spenderade helgerna på Stureplan och många av veckornas dagar med Stockholmsresor. Det var tider det - om musiken är sjukt bra !!!!!!!!!!!!!

Men, livet är bra gött numera också, om jag inte vore så trött. Bara annorlunda, men bättre. Men det är väl sjukt bra att man har minnen.... delar med mig av några här, man ser att det är länge sedan, men va faaaaaaaaaaan, vad hade man för frisyr och kläder ??????????????????????










Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså.. nä de visste ja inte? ;)

2009-05-07 @ 11:56:56
URL: http://malindahlberg.bloggagratis.se
Postat av: Lena

Ja...det var tider det... ;) Men så mycket bättre det är nu...



Allvarligt... det ser ut som jag har tungpiercing på det där kortet. Gräns på mig. Men gud så roligt vi hade!



2009-05-07 @ 15:53:54
URL: http://mizzyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0