Borde skriva nåt...

Svårt att skriva nåt när intrycken man har just nu är dels, rätt enahanda, av ett slag. Dels helt överväldigande, stort och smått, blir viktigt. Sover på nålar, minsta rörelse är av vikt. Vad är det som är fel, vad vill han, magknip, knös och stånk. Jag hormonsvettas JÄRNET, bara rinner svett från mig, jag tycker allt är precis hur varmt som helst, och skulle helst gå naken. Frågan är då, är det varmt för alla ? Är bebben varm eller kall ? Frågor, frågor, frågor....

Mina bröst och min bh liknar nåt som man kan köpa på Lantmanna. Tuttarna är om möjligt större än tidigare, medan jag själv blir mindre än tidigare. Vilket i och för sig inte är nån större bedrift med tanke hur mycket jag har lyckats gå upp de senaste åren, men ändå. Ser helt märkligt ut. Dessutom är det inte direkt nåt trevligt med stora juver som är tunga. Blöta. Och rinner.

Men - i det stora hela är ju lyckan så klart oerhörd. Oerhörd är ordet. Stort. Hjärtat är fullt av kärlek och vad gör vakna nätter när man har en familj som måste vara bäst i världen. Vänner, grannar, bekanta som bryr sig. Vi fixar det här. Lätt.



Kommentarer
Postat av: Malin G

Låter som du känner ett inre lugn...skönt.

2009-09-02 @ 09:42:13
Postat av: Anonym

här är en till som svettas haha.. Jag har alltid varit varm av mig, men nu är värre än vanligt.



Härligt att läsa att du är så lycklig!!

2009-09-07 @ 08:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0