Hollywoodfruar

Framtiden är att suga av sin man varje morgon, annars får man inte "behålla" honom. Eller så ska man puffa kuddar, få massage, och knulla med nån chef för att få ett bra jobb. Operera sig varannan månad. Eller skälla som fan på trädgårdsmästaren. Skälla på ungarna. Inte krama dem. Och gifta sig med en kort liten filur som skriver låtar - förvisso talangfull - men en liten filur. En rik filur.

Okej, jag gör inget av ovanstående. Men nu bor jag ju i Kramfors och inte i en "gated community for the rich and famous".... jag är inte anorektisk (eller är jag det ? HAHHAHA !!! ), och suger inte av nån om jag inte har lust med det själv. Jag berömmer min städerska - för jag har ju faktiskt en. Jag knullar absolut inte med min chef, och har aldrig gjort det. Bra jobb har jag fått ändå. Plastikopererad. Inga kommentarer. Jag har INTE bröst, som ser ut som dåligt ihopmosad modelllera och sedan som en femårig har kluttat dit dem på ett skelett. Och gift med en filur - haha, ja, det är jag ju snart. Men inte nån kort liten finurlig figur, utan en lång, snygg, mörkhårig filur. Inte så rik, men världens bästa.

Ankan måste ha varit mobbad. Och tar igen det nu - big time. Hon var den där taniga fula korkade tjejen som ingen ville vara med. Som aldrig fick bröst, och som tyckte synd om sig själv. Som hatar såna som mig, fortfarande, 20 år senare. Samma gäller klutt-bröst bruttan. Garanterat mobbad. Med ruggiga komplex som liten. Sedan, så måste den flummiga mamman gå på braj. Hon pratar ju som om hon inte hade talcentrum på rätt plats i hjärnan. Garanterat braj, eller nån flummig tablett till frukost.....

På nåt sätt fascinerar mig människor som är så korkade att dem tror på det dem säger när det är så fantastiskt dumt. Jag vill också vara bombsäker på allt hela tiden och tro på det själv. Även om det är hur jävla dumt som helst. Det är fascinerande. Lika fascinerande som att jag faktiskt ägnar tid att skriva om det.

Men det är väl därför man sänder det på bästa sändningstid, och det är dessutom TV3:s bäst sedda program på 10 år. Chocking.

Hon går på braj - for sure.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Håller verkligen med dig. Inte kan man vara helt normal om man beter sig på detta vis... Men på något vis är det lite kul å se på:)))

2009-09-24 @ 21:27:32
Postat av: Julia

haha, jaa, jag kan bara hålla med!

2009-09-25 @ 13:54:39
URL: http://withjuliet.blogg.se/
Postat av: Sussie G

Instämmer..men som sagt, kul o se ändå..att det finns såna människor..Per måste gå ut för han pallar inte med att se Anna Anka :) Hon ä verkligen en bitch..synd om barna..

2009-09-28 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0