Kontoret

Jag har ett kontor på stan. Om allt går vägen tänker jag åka dit när jag vill, när jag har bestämt, dricka kaffe hurlänge som helst, spela techno på högsta volym och läsa DN i två timmar. Jag inreder i coolaste tapeterna i stan, och kommer att ha snyggaste kontoret norr om jag vet inte vad.

Anställer jag någon så kommer man att få samma privilegier, Facebooka på arbetstid och maila privat om man behöver.

Däremot tänker jag när det gäller vara ett riktigt proffs. Det gäller anställda också. Jag tänker bli fett rik och tjäna en massa pengar.

Eller... kommer jag det ? Jag vet inte det. När jag står därnere ibland så känns det som om jag tagit mig vatten över huvudet. Slösat bort pengar på en cool tapet och startat rykten om mina idéer som gör att jag tror att folk tror att jag har damp. Eller en skruv lös.

Jag har verkligen ingen aning om hur det ska gå. Gåre så gåre.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det kommer att gå fin fint:)) när är invigningen av kontoret???

2010-04-17 @ 12:34:56
Postat av: Cam

Lycka till! Kör hårt :)

2010-04-18 @ 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0