Hur många har du legat med ?

Det här med sex är ju viktigt i tillvaron. Eller är det viktigt ? Jo, det är ju en av människans starkaste drifter, hunger, sömn och sex. Aldrig någonsin har det tjabblats så mycket om det här med sex, sexighet, bröst, kukar, fittor såsom nu. Jag blir helt avtrubbad.

Men det här med sex är ju dessutom någonting som för en del är känsligt, en del är roligt, det är prestige och det är hysch-hysch. Något som jag aldrig någonsin har förstått är dels att man bryr sig om hur MÅNGA någon har legat med. Nummer två är att man inte kan skilja på knulla och älska. Kan möjligen vara så att jag är lite störd, men jag har sedan sexdebuten insett att det är en jäkla skillnad, och att en del inte kan skilja på ditt eller datt. Alla får så klart göra som dem vill, men snacka om att det skapar missförstånd.

Att någon har legat med många, vad betyder det egentligen ? Faktiskt ingenting. Endera handlar det ju om att man haft en otroligt intensiv singelperiod, med bekräftelsebegär, eller är en otrogen jävel som snurrar runt med samma bekräftelsebegär. Under en period i livet styrs ju både män och kvinnor av hormoner, a.k.a man knullar runt. Åtminstone dem flesta. Jag minns en period när alla utgångar på krogen slutade med samma sak, man gick hem med nån. Jag hymlar inte med det, det var ju så. Här kommer nästa grej - på sikt får en tjej som drar hem med många killar "dåligt rykte". Man går inte att lita på, man är en slampa, ja you name it. Jag bryr mig inte om sånt, men det är ju mycket märkligt att män med samma beteende får ett riktigt karla-karls rykte som alla tjejer vill ha senare. Knäppt. Jag har tappat räkningen på antal samlagspartners för flera år sen. Det har Pelle också. Vi har legat med många. So what ? Jag bryr mig inte ett dugg. Faktiskt. Konstigt men sant.

Sen det där med att älska vs. knulla. Det fattar man väl när det är skillnad. Ett ONS är knappast nåt man älskar. Jag tror faktiskt jag knullat mer än älskat i mitt liv. Kanske inte mängdmässigt, man har väl haft nåt förhållande där man älskar varandra, men erkänn  - är det alltid att man "älskar" ?? Romantiskt och så. Knappast - många river av varandra bara för att man måste. En del går det inte ens för. Jag undrar, vad är det för karlar som ligger med sin tjej år ut och år in, utan att undersöka vad det är som hon går igång på. Utan att hon kommer. Jävla skit-gubbar om du frågar mig. In, ut, sprut-arslen. Skärpning grabbar.

Sedan kan alla överpretentiösa kärringar och tjejer som talar om för andra att man ska vara si eller så för att passa in eller hålla sig i skinnet bara gå och dö. Dö, dö dö. Låt folk göra vad dem vill.

Näni, tjejer - jag tycker faktiskt att man som singel borde få knulla halva stan, visa tuttarna på Konsum och skriva en lång lista på vilka som var bra och dåliga. Den kan man dela med sig av till andra. Lär dig sedan skillnaden på din tjejs underliv och ett hål i väggen, grabbar. Dåliga rykten om tjejer som knullar runt borde lag-förbjudas och killar som ser ner på tjejer (och tjejer som ser ner på tjejer) borde måsta gå nån form av kurs i frigörelse. 

Avdramatisera skiten - knulla på bara. Rock on !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0