Bajs

Alltså det här med bajs. Vi har väl alla ett förhållande till det vi alla gör. Det konstiga är att tjejer får lära sig att gå på toa, nästan skämmas lite fär bajset och skynda sig ut fort som fan och försöka dölja det med nån hårspray som stod i nånsbadrumsskåp. Tjejer går inte och bajsar tillsammans. Går man på toa tillsammans så kissar man. Inte ens en prutt. Okvinnligt.

Men va fan - hur ska man kunna dricka öl, eller vin utan att prutta. Att äta massa grillat och gott utan att skita. Jag inte vetjag - jag vet inte hur man klarar sig som kvinna utan ?

Men - fastän jag har ett rätt fördomsfritt förhållande till bajs, så undrar jag. HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER OM DAGEN KAN EN KARL BAJSA ? Här får man hela tiden ta "över" saker, då mannen ska BAJSA ! HUNDRA GÅNGER OM DAGEN !!! ??

Och varför i hela helvete ska man läsa under tiden. Sitta i odören av sin egen dynga, tycka att det är najs och läsa nån skvallerblaska. Det gör ingenting om det kommer både hårt och löst bajs och en prutt eller arton - dem är lika manliga ändå.

Äh, va fan. Jag går och sänker en ubåt, bajsar sönder porslinet ochs er om jag blir mindre kvinna för det.

Prutt på er.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha....det är rätt!! Själv skiter jag ju inte! ;)

2010-06-29 @ 08:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0