Jag har problem

Jag sitter och intalar mig att jag är fin åp bröllopsbilderna. Det var en sån jättegrej för mig, men ändå kände jag mig som i en liten bubbla. Som om jag hade stressat ihjäl mig och att jag knappt fattade vad som hände eller vilka som tittade eller att jag hade med mig hela bekantskapskretsen bakom mig i kyrkan.

Det största som händer med all sannolikhet.

När jag tittar på bilden när vi träder fram i kyrkan kan jag bara se en sak. EN ENDA SAK. Inte min coola bukett, min fina klänning eller alla de andra fina tjejerna.

JAG SER MIN NAVEL GENOM KLÄNNINGEN !!!!!!!!!!!!! HELVETE ! Magen plufsar ut så man ser en säckig navel. Ja jisses. Se själva om ni inte tror mig.

Det är bara att inse. Serious shit problems, asså.


Kommentarer
Postat av: Dirren

Hej. Sluta nu!! Jag ser en otroligt vacker kvinna. Ett jätte tack att jag fick vara med på ett fint brölop och en otroligt trevlig fest. Ha en underbart liv Fru NÄSLUND

2010-06-12 @ 09:49:30
Postat av: Sus

Det hade jag inte ens sett om du sagt något. När jag kikade på bilderna på FB såg jag inget heller! Du är sååå fin såååå! Jag menar det ur hjärtat!!!!!!! Mycket utropstecken. Heheheee...



KRAM Sus

2010-06-12 @ 09:50:12
Postat av: Annika Hjelt

Allvarligt Kicki!!! Jag hade inte sett det. Seriöst har inte vi alla olika Hang ups som bara vi ser....Jag trodde det bara var naturligt, en del av verkligheten att ingen är perfekt utan UNIK för den vi är. Njuuuut fru Näslund. Du har aldrig varit snyggare. Intala dig det för det är du värd. Lyssna nu på en gammal räv som jag!

2010-06-12 @ 12:25:33
Postat av: Anna Henriksson

Snubblade in på din blogg via Anna L´s. Måste få kommentera ditt inlägg. Navel eller inte, du ser fantastisk ut på kortet! Ha en underbar sommar!

2010-06-26 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0