Trött, snuvig med söndagsångest

Jag är trött jämt. Det är verkligen ingen överdrift, jag är trött jämt, även innan jag fick barn så var jag trött jämt. Idag är jag dessutom förkyld som faaan och har min vecko-kommande  - steady as a clock - söndagsångest. Får också alltid en lust att "förnya" på hösten. Förr hade man ju skolan, man bytte klass, man bytte skåp, nya lag, nya lagmedlemmar, ny sportsäsong. Nu händer INGENTING nytt på hösten, förutom att det blir kallare, och det har jag verkligen inga problem med. För jag är också förutom trött alltid varm som en kamin. Min arbetskamrat kommer att få sitta i dunjacka på kontoret i vinter när jag vill bara naken. Stackars jävel som måste jobba med mig.

Men den här viljan att förändra mig. Var kommer den ifrån ? Varför vill jag att nåt nytt måste hända ? Är det inte bra som det är... svaret är ju så klart JOOOOO. Allt är hur bra som helst. Verkligen.

Så då går jag på enklare saker, håret, kläderna. Nu vill jag klippa mig kort, färga håret knallrött, ha det långt, ha orange lugg, ja för fan, jag hittar på så dumma saker så det finns inte. Har köpt 4 par nya stövlar på tre veckor, bara det. Städade min garderob och inser att jag inte behöver tvätta på en så där 2 år, så har jag rena nya kläder ändå - varje dag. Har just tvingat mig själv att skicka tillbaka 4 par jeans, och 3 par stövlar. Som jag också hade beställt. Man har ju nåt jävla FEEEEEEEEEEEEEEEL !  Sjjuuuuukt för fan. Sjukt.

Så nästa gång jag inte svarar på mobilen har jag checkat in på psykhospitalet, efter att nästa söndag beställt ny bil, tre nya mobiltelefoner ochh 7 par nya glasögon. Och för er som såg på Facebook, så har jag några redan. Typ 10 par, ett par t.om rosa.

HJÄÄÄÄÄLLLPPP !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0